09-05-05

idag för exakt två år sen träffade jag min underbara sambo för första
gången. kommer ihåg det som att det var igår. jag tog tåget ner, pappa
körde mig till tåget men varken han eller mamma var väll överlyckliga
över att jag skulle åka. och jag förstår dem så väl. när man träffar någon
på internet kan det vara vilken idiot som helst.
men han stod där på tågstationen, och kramade om mig och gav mig
världens underbaraste kyss. sen åkte vi till en shell mack för daniel skulle
köpa köttfärs eftersom vi skulle äta tacos, knäppgök där. finns ju inget sånt
på en shell mack ju :p så det blev konsum istället, tack vare mig =)

dagen jag åkte ner kommer jag aldrig någonsin ångra. du är det bästa som
har hänt mig älskling, och jag är så underbart tacksam för att du finns i mitt
liv. jag älskar dig! imorgon firar vi två år som tillsammans =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis på 2 års dagen eller va men säger :)

Är gald att du mår så bra gumman :)

samma dag som ja fyller :)

2009-05-07 @ 18:54:33
URL: http://liiinnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0