09-03-29

så var det söndag och helgen är snart slut.
fredagen spenderades bara hemma, bjöd hit thomas på taco-gratäng
som var mycket uppskattat av både min sambo och thomas =)
lördagen fixade vi bilen, tvättade och polerade så nu är hon fin.
sen hela eftermiddagen och kvällen spenderade vi med sandra och markus.
åt pizza och bara myste. sen vid tio åkte jag och älsk iväg och tittade på race.
var väll hemma vid tolv tiden och då slocknade jag direkt i sängen

nu har vi städat och pysslat här hemma, så nu blir det en promenad
och sen förbi maxi en sväng. mysigt att gå med älsklingen tycker jag =)

imorgon är första dagen på praktiken, ska bli jätte spännande och kul,
även om jag är GANSKA så nervös :p oså är det ju bara 3 dagar kvar
tills jag fyller med =)

Kommentarer
Postat av: Syster

Låter ju som en riktigt mysig och trevlig helg! Praktiken kommer att gå super bra ska du se, det är såå härligt att jobba med gammlingar!! Race... hmmm.... AVIS kram på dig

2009-03-29 @ 16:06:38
Postat av: Kerstin

Men kära du!Fyller du snart år? Hade jag INGEN aning om. Kram

2009-03-29 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0