09-03-25

så var det löningsdag då, inte mycket att hurra för egentligen när
man har CSN, och dessutom inte tar ut fullt lån och bidrag, men
vi klarar oss alltid. så länge man har mat på bordet så behöver vi
inte så mycket mer när det finns massa kärlek =)

även en vecka kvar tills jag blir gammal ;) hela 22 år. tiden går fort.
och på måndag börjar jag praktiken. ska bli spännande!

idag ska jag iväg till skolan på en lektion = 2 timmar. och sen ska vi
få lite info, och jag ska få träffa mina smultron betina och lotta.
som jag saknat er! =)

hoppas att ni får en underbar dag, det ska jag ha. ska inviga mina nya
solglasögon i det fina vårvädret =)

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Önskar dig en trevlig dag i detta fina vår väder! puss och kram syster

2009-03-25 @ 10:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0