09-03-17

jag tycker att ni är väldigt dåliga på att kommentera för att vara så
många som läser :P (ja, det är en pik till er)

vad händer i mitt liv då? jo jag har åkt på magsjukan så ligger här
hemma och tycker synd om mig själv mest hela tiden. det är vid sånna
här tider som man saknar sin mamma otroligt mycket.
ja jag vet mamma att jag snart är 22 år, men det är något speciellt med
att vara sjuk och ha en mamma som tar hand om en.
jag har trots mitt spring på toan idag varit effektiv och skrivit arbeten till
skolan. ett på sex! sidor, och ett på tre. det gick faktist bättre än väntat,
och så hann jag börja på ett tredje. men det var lite svårare att förstå då
det gällde psykologi. så nu har jag tagit kvällen och slutat skolan för idag.

barnen och älsk är på simskola idag så de är nog inte hemma förrens
vid sex ikväll. så nu ska jag krypa ner i soffan och bara ligga och mysa o
ta det otroligt lugnt.

siz, hoppas att ni fick lägenheten ni ville ha. inte många veckor kvar till
påsk nu, och turkiet närmar sig ju med stormsteg =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag hoppas jag är bra på mer än "ta hand om sjuklingar" ha ha.Saknar och älskar dig.

2009-03-17 @ 18:51:10
Postat av: Syster

Ja Turkiet närmar sig med storm steg..=) läääängtar! Snart är det ju påsk också, ska bli hur kul och mysigt som helst.. åhh vad jag ska krama på dig!! Vi står som nummer 1 på lägenheten så nu väntar vi på en visning, får vi se om det är något att ha, hoppas det!! älskar dig min skrutta!

2009-03-18 @ 07:20:46
Postat av: Malin H

hej tråkigt att du e sjuk, kännde att jag var tvungen att komentera då jag e dålig på de!.

Hoppas ni har det bra?! Kram

2009-03-18 @ 09:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0