09-03-15

så var vi inne på mitten av mars och min födelsedag närmar sig =)
det blir min andra som jag spenderar utan mamma o pappa o siz,
men även den andra som jag får spendera med älsk och barnen =)
har precis gjort mig iordning och snart ska älsk och jag gå ut och
ta en liten promenad. ska bli skönt att komma ut och röra på sig.

igår var thomas här och vi åt gott och tittade på valkyria. väldigt bra film
måste jag säga, även om jag inte hängde med i hälften och thomas
hade väldigt kul åt mig så var det en super trevlig kväll. vi pratade både
allvar och strunt och en hel del skratt blev det.

ne nu ska jag ta och hänga tvätten innan vi går =) hoppas att ni har
haft en underbar helg. det har iallafall jag haft, men den mest underbaraste
personen som finns. min älskling, daniel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0