09-03-01

så då var vi inne i mars då =) känns lite konstigt. endast 1 månad kvar
tills jag fyller. ja, jag är ett aprilskämt ;) men vad gör det? alla kommer
ju ihåg min födelsedag iallafall.
vaknade vid halv tio idag. då tyckte miilo att det var dags att gå upp.
älsklingen sover fortfarande, men ska ta och väcka han om en halvtimme
eller så, han kan gott få lite sovmorgon.

igår kväll tog vi det bara lugnt. åt faktist pizza för en gångs skull och sen
små mumsade jag godis till wallander. fast jag var inte sååå sugen.
idag blir det bara lugnt, barnen kommer vid sex så då blir det fullt hus igen.

fick lite gamla bilder från malin igår. tänkte lägga upp några =)

    



1. jag på promenad
2. i turkiet med tjejerna
3. älskade mormor
4. min underbara syster

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman. här kommer min mejl. love[email protected]. hoppas allt är bra:)

Puss&Kram

2009-03-01 @ 10:50:25
URL: http://liiinnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0