VIKTVÄKTARNA




idag var det dags för vägning igen, och tro det eller ej men vågen
visade faktist på minus 0,5 kg! nog för att jag hoppade lite på vågen
så att den skulle minska ett hekto till så jag kunde få en guldstjärna,
men inte då! så markus sa snällt, att du får ta det nästa vecka. haha :)

sen åt jag och sandra frukost och snackade skit, alltid lika trevligt!
och så ut till jula för att handla present till min älskling som snart
fyller år. så var vi in på citygross en sväng med. nu är jag hemma igen
och sitter under en filt och fryser. skitväder har vi här idag. lider med
alla dem här i helsingborg som ska ta studenten. hoppas att ni får
en underbar dag endå! ;) kram på er och grattis!

en annan rolig nyhet jag fick när jag kom hem var att jag fått godkänt
i kursen psykologi a ! och ingen kunde vara lyckligare än jag.
så nu tar jag helgen och bara myser! puss och kraaam

Kommentarer
Postat av: _Kerstin_

Mycket bra jobbat! Älskar dig.

2009-06-12 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0