POKER

japp, just nu sitter och och spelar en poker-turnering eller vad man
ska kalla det. haha, underbara sandra som presenterat mig för detta.
hennes pappa har ju startat företaget och han satte in 20 euro till mig
så att jag skulle lära mig lite :p det är riktigt kul faktist, men svårt att
veta hur man ska göra. men jag lär mig ju.

igår så var jag och sandra ut till väla en sväng, sen var vi ju tvugna att
smaka på mcdonalds nya mcflurry. helt godkänd, men varken jag eller
sandra orkade hela glassen :p sen åkte vi till familija och tittade lite.
jo just det, köpte mig två kepsar på barnavdelningen på H&M för 10kr
styck, så jag kan ha till turkiet :p hihi =) sen åkte vi till hennes föräldrar
och skrattade och fördrev tiden tills våra män skulle vara hemma.
sen blev det mys hela kvällen tills jag fick sådan huvudvärk, då åkte vi hem.

idag blir det mys uta hos gumman och paella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0