MIDSOMMAR I BILDER



typiskt svenskt midsommarväder ^^



så såg jag ut på midsommar =)



kläderna =)



sandra har börjat med maten =) det blev allt möjligt gott, såsom
ägghalvor, sill, färskpotatis, köttbullar, skinka, prinskorv m.m



alex och tomas övervakade våran matlagning (och tjuvsmakade på maten)



ungarna och tomas hoppar studsmatta =)



älskling, emma och markus tittade på och skrattade =)



min älskade älskling och jag =)



min älskade bästis och jag, precis innan kortet sa jag att nu får du inte
se full ut, hahah hon lyckades braaa! =) älskar dig gumman!


(det blev en helt underbart lyckad kväll även om gumman däckade inne
på toaletten tillslut ;) men jag hade en underbar kväll med människor som
jag älskar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0