HÖLLVIKEN

då var vi hemma från höllviken och från svärföräldrarna efter mycket om
och men att komma dit. vi skulle hämta barnen hos deras mamma vid
halv elva, och självklart har inte mamman och mormorn fixar med bil-
stolarna, så de finns inte på plats, utan dem har mormorn i sin bil en bra
bit utanför helsingborg, och hon svarar inte i sin telefon.
så efter mycket tjafs hit och dit så fick barnen stanna hemma, vilket både
jag och älsklingen tyckte var synd och dålig stil av dem att inte fixa detta innan.
sen när vi kommer till simmrishamn, då får vi punktering! herregud!
men har nog aldrig sett någon bytat däck så fort som min älskling.
kände mig bara i vägen när jag stod där. hahaha =)

men svärfar blev iallafall överraskad och glad för sin present.
nu ska jag gå och titta hur det går för min älskling som bytar alla däcken nu.
sen ska vi hämta barn och handla lite. ikväll blir det LUGNT och MYS!

hur har er helg varit?

Kommentarer
Postat av: syster

Oj... låter inte kul med punktering... tur att det finns karlar som kan fixa sånt...=) heheh...



puss och kram

2009-06-07 @ 20:41:23
Postat av: attis

Inte lätt med svenska språket. Faen vad stålig stil att inte göra klart näe de vet att ni ska komma. Ha en toppendag.

Kram

2009-06-08 @ 07:21:25
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0