09-01-22

jahap, då får jag väll ta och uppdatera då efter lite tjat från min älskade siz.

livet leker på som vanligt och jag pluggar för fullt.
denna månaden har varit helt underbar och jag kämpar fortfarande på med
vikten. nu har jag tagit tag i det och gått till viktväktarna. jag vill inte bara gå
ner för stunden och hålla på att knappt äta någonting och springa på gym
hela tiden. med vv får jag äta vad jag vill och tillochmed dricka mitt älskade
pepsi max! =) mm gott! lördagsgodis får jag med äta. blir inte lika mycket som
innan, men jag är faktist inte så sugen på godis. och till mina bitar med godis
så blir det lite popcorn =)
förra veckan hade jag lyckats minska min vikt med 1,2 kg! yeeey! duktiga jag.

om exakt en vecka kommer min syster ner och hälsar på.
ska bli både mysigt och kul!
sen får jag ta och åka hem och hälsa på nångång innan jag går ut på praktik.
måste ju träffa min sessa och dessutom LINA! som du är saknad!

ne nu ska jag ta och fixa lite här hemma =)

Älskar dig siz!


Kommentarer
Postat av: Lina

jadu :) vi tar de på ett mejl ist. alla nyfikna jävlar behöver inte veta :) Tack så mkt gumman. Skriv till men mejl ist. love[email protected]

Jag har läst i din blogg att du håller på att gå ner i vikt:) går de bra?

Saknar dej som fan gumman

2009-01-22 @ 14:30:21
URL: http://liiinnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0