09-01-16

nu är vi ju en bit in på det nya året =) och allt går fantastiskt bra!
börjat studera, tagit tag i vikten och lever fortfarande med min
underbara lilla familj här nere i skåne. jag trivs, även om saknaden
efter mamma o pappa gör sig påmind då och då. såklart efter min
älskade syster med. detta året har vi bara massor med saker att
se fram emot. jag fyller 22 år. sen har jag och bajbi varit tillsammans
i 2 år snart med. så fyller han 25 år. (jag ser nog fram emot det mer
än honom. haha) oså ska vi ju till turkiet! ska bli så otroligt skönt
att få komma bort med min familj och min älskling. dessutom är
det första gången han åker utomlands med så det ska bli extra skoj!
ne nu ska jag göra lunch, sen blir det lite gossip girl. och så ska jag
ut och röra på mig =) ha en underbar helg!



                                             JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Sandra Sacramento

Låter som ett super år som du har framför dig ;) Förstår inte hur du ska överleva det haha Puss på dej!

2009-01-19 @ 20:33:24
URL: http://ungmammi.blogg.se/
Postat av: Lina

Jasså :) eller ja viste ju att du flyttat dit men hade ingen aning om du va kvar där :) joo de är super bar med mej :) Nej de är vi inte. de är slut sen nästan 1 år tillbaka ja är ju tsm med Daniel mitt ex igen:) Bor ihop i karlberg men ska ev hyra eller köpa ett hus i Gran bergsdal nu snart :) Förlovad är ja också=) Hur är allt med dej då? Saknar dej gumman

2009-01-21 @ 03:53:03
URL: http://liiinnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0