09-02-24

hade skrivit ett annat inlägg här innan. men valde att ta bort det.
för "du" ska inte få den äran att ta energi från mig. när inte min
sambo bryr sig ett jota om dig så varför ska få jag göra det?
vi är lyckliga jag och min daniel. och en dag hoppas jag att du
ska få känna det vi känner. äkta kärlek.


nog om "henne" nu. här är allt bara fint. stod nyss framför spegeln
och insåg att min rumpa börjar försvinna =) hihi konstig känsla.
lade in lite här till vänster om min viktnedgång. hittils går det bra
och det kommer att bli turkiet 2009. yeeey!
jag ser fram emot det så oerhört mycket. delvis för att få komma till
solen och värmen, men även för att det är absolut första gången
min bejb åker utomlands och flyger flygplan, och detta kommer jag
att få vara med och dela. en helt otrolig känsla. jag älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: Therese

dagarna går fort och snart sitter vi på planet ner till värmen!

puss och kram syster

2009-02-25 @ 07:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0