09-02-13

jaha, så var det fredagen den 13e då =) absolut ingen otursdag för mig!
var iväg och vägde mig idag och vågen visade minus 1 kg! så otroligt
glad jag är! har sammanlagt minskat 3.3kg och fick massor med beröm
plus en guldstjärna! räknade precis ut att jag ska minska ca 0.7 kg varje
vecka för att vara nere på 60 kg när vi åker till turkiet, jag ska klara det!
har sånt underbart fint stöd från familjen och framför allt min underbara
sambo, älskling och bästa vän - daniel. jag älskar er!

annars pluggar jag på som vanligt. händer inte så mycket just nu.
men jag trivs med livet! det går åt rätt håll!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Bra jobbat! Jag är så stolt över dig. Kämpa på....

2009-02-14 @ 12:08:07
Postat av: Lina

Hej gumman.

jag har skickat ett mejl till dej men inte fått något svar än :( det var mer en två veckor sen ja skicka de.

när kommer du till kga?

Puss&kram

2009-02-16 @ 19:24:46
URL: http://liiinnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0