09-02-06

1 år och 9 månader. jag säger som min älskling. det har gått jätte fort!
för 1 år sen och 9 månader så blev jag och min babe tillsammans.
vi valde det datumet som kom efter dagen vi träffades eftersom vi kunde
ju absolut inte bli tillsamamns redan första dagen :p
jag kommer ihåg det som igår. han stod där när jag kom med tåget.
han gav mig en kram och sen kysste han mig. och då hade vi endast
pratat på internet och telefon i en vecka! men jag hade rätt, det var min
drömprins och det bevisas ju mycket idag. vi är fortfarande tillsammans
trots tappra försök från någon/några att splittra oss. och vi älskar varandra
mer och mer för varje dag som går. jag kan fortfarande känna fjärillar.
så tack älskling, för att du är min och stöttar mig i alla mina beslut.
jag älskar dig och barnen nått så oändligt!

lite bilder från vår första tid tillsammans =)

   

   

Kommentarer
Postat av: kicki

jag har haft sån salva sen jag började amma. den hjälper inte ett dugg tyvärr och bvc och bb rekommenderar den inte. Kram

2009-02-09 @ 21:31:15
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0