09-04-29

motivationen för att sitta här och skriva varje dag tryter lite måste jag medge.
för det första så har jag faktist ett liv. haha nää men jag har haft annat för
mig och för det mesta placerar jag älsk, barnen, min familj och sandra
framför bloggen. skriver när jag känner för det helt enkelt =)

nu är jag iallafall klar med praktiken, och jag måste säga att dessa fyra veckor
har gått något så fruktansvärt snabbt. men jag trivdes och hade en helt underbar
handledare och vårdtagarna var så goa!

nästa vecka har jag och min älskling varit tillsammans i hela två år. det är helt
sjukt vad tiden går snabbt! men som vi sa till varandra häromdagen, känslorna
blir bara starkare och starkare, och vi älskar varandra så otroligt mycket.
just nu ser vi fram emot turkiet mycket =) hihi.

ne nu ska jag ta mig en cigg, och sen blir det en promenad i solen.

(sandra, tack för att du finns i mitt liv, vad hade jag gjort utan dig? jag är så
otroligt tacksam för din vänskap och allt stöd du ger mig dagligen när det
beövs. vi har också vår två års dag snart =) två år som vänner. älskar dig)

Kommentarer
Postat av: UngMammi Sandra

Du får mig att börja gråta din tok :) Tack så mycket för alla dina fina ord! Du betyder otroligt mycket för mig med, vi får fira vår två årsdag med något roligt eller vad säger du. Ha en fantastisk dag :) Med en massa kärlek från mig till dig <3

2009-04-29 @ 10:55:48
URL: http://ungmammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0