09-04-08

nu var det ett tag sen jag skrev, men vad gör det? =)
har haft det ganska fullt upp med praktik och mys med min underbara man.
den 6e hade vi varit tillsammans i 1 år och 11 månader. så nästa månad
är det 2 år. helt otroligt vad tiden går fort. och vi är fortfarande lika kära som
när vi träffades. jag trodde att det "avtog" efter ett tag, men nee det är fortfarande
lika underbart och mysigt !

igår tog jag och sandra våra män och överraskade dem med bio. fast and furios 4.
grym film måste jag säga! första gången jag och bejbi var på bio med, och det var
så mysigt att få sitta där i mörkret med hans hand i min. ooh =)

idag är jag ledig och sen är det praktik tors-fre och på fredan kommer mamma,
pappa och siz ner och ska fira påsk med oss! ska bli så himla underbart och mysigt!

ne nu ska jag hänga lite tvätt sen ska jag damma =)

Kommentarer
Postat av: syster

Åhh vad avis jag blev nu, vill också se den filmen.... heheh på fredag blir det race hoppas jag..=) hahaha... puss!!

2009-04-08 @ 10:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0