09-04-02

så var man ett år äldre då, vilket resulterar i att jag nu är 22 år.
känns inget speciellt mer än att man ska komma ihåg att säga
22 istället för 21. fick iallafall ett stort paket nerskickat av mami och papi
med lite smått och gott i =) bland annat en jätte fin kökslampa!

sen när älsko och barnen kom hem fick jag tre paket till =)
två teckningar från simon
fotvårdssett från älsko och barnen
och ett jätte fint silver armband + halsband med ett hjärta som det står
love på från min älskade daniel. hur fint som helst! =) och jag blev så glad!

idag blir det bara lugnt, ta en liten promenad och njuta av värmen och
solen. har praktik i morgon igen och jag längtar! alla är så goa och snälla.

hoppas att ni får en fin dag =)

Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas du får en fin dag i solen!! puss och kram

2009-04-02 @ 11:26:00
Postat av: Lina

Grattis i efterskott gumman. <3

2009-04-06 @ 02:41:04
URL: http://liiinnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0