vem är jag?

ibland vet man inte alls vad man ska skriva om. men kom fram
till att jag inte berättat något om mig själv ens. så here we go!

föddes gjorde jag på örebro BB. kom ut liite förtidigt men jag var
välkommen endå. växte upp i Karlskoga med mamma, pappa o siz.
(siz tappade mig i golvet när jag var liten så därför jag är som jag är) haha
när jag var 16 flyttade jag hemifrån till örebro. började läsa på
gymnasiet hotell och turism och trivdes som fisken i vattnet.
när jag tagit studenten blev det till att flytta en sväng till karlskoga igen.

den 25e april 2007 så skrev en helt galet snygg kille till mig på lunar.
vi pratade halva natten och han ringde mig med så vi pratade i telefon.
någon vecka gick och den 5 maj satt jag på tåget ner till skåneland
och helsingborg för att träffa min drömprins, daniel.
från och med den 6 maj 2007 är det vi två. och mina underbara
styvbarn simon 7år och sebastian snart 6 år.

den 20 augusti 2007 flyttade jag ner till min babie. och den 1 dec
flyttade vi till vår fyra som vi nu bor i.
jag trivs som fisken i vattnet även om det är smått jobbigt att bo 47
mil ifrån min mamma, pappa o syster. men vi ses så ofta som vi kan.

det var lite om mig. känns det som jag glömt något ni som känner
mig så hojta till!

nu kom älsklingen hem så nu blir det pussdags! *yummmmie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0