varför jag?

jag mår skit just nu. jag vet inte varför men det mesta känns
meningslöst och jag vill bara lägga mig ner och gråta.
jag är så trött. trött på mig själv. undrar varför jag fått dessa svackor
helt plötsligt. men jag vet att jag inte orkar med dem mer.

jag saknar min mormor. det är snart 2 år sen. 2 år som flygit förbi.
jag vet med mig att hon tittar ner på mig då och då.
skyddar mig från allt det onda. men mormor, jag önskar att jag bara
kunde få krama dig en gång till. bara hålla din hand och säga att jag
älskar dig en gång till. jag tror att du skulle vara stolt över mig mormor,
jag har kommit långt i mitt liv. jag önskar att du hade fått träffa daniel,
få se att jag för första gången i mitt liv mår bra och att jag är lycklig.
du förstår mormor, han är underbar. och barnen, de är så fulla av liv.
jag önskar att du kunde komma och hälsa på mig, se hur jag bor.
jag vet att du kommer i mina drömmar ibland. och jag kan fortfarande
känna din lukt. i alla näsdukar och shalar jag har som var dina.

"Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund"

jag kände att jag behövde få skriva av mig.
man kan aldrig vara beredd på det som sker. speciellt inte människor som
försvinner ifrån än. så säg till dem du älskar att du gör det. en extra gång.
jag älskar er;
mamma, pappa, syster
daniel, simon, sebastian
farmor och kent
mormor - jag älskar dig, vila i frid 06-11-12

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det är fruktansvärt och gör hemskt ONT att känna den saknaden..

2008-10-11 @ 22:49:34
URL: http://metrobloggen.se/marlaan
Postat av: Maria

Jag tror jag förstår dig, jag får också extrema svackor ibland. Riktigt jobbigt =/

2008-10-12 @ 01:32:16
URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag finns för dig, dag som natt glöm aldrig det!

puss puss

2008-10-12 @ 09:36:50
Postat av: Kerstin

Det är så livet är....upp och ner. Men jag tror att det finns en mening med allt, svackorna neråt är till för att vi ska uppskatta när det är uppåt.Älskar dig! Kram

2008-10-12 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0