utmanad av kicki

Vad ska du göra i helgen ? mysa med älsko och barnen
Vem ringde dig senast? mamï
Senaste piercingen? tungan
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? hmm ögonen?
Har du fått en komplimang idag? japp
Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast? klart att jag gör =)
Vilka länder har du varit i? fööör många för att räkna upp
Är du kär? I'm deeply in love =))
Vad har du ätit idag? tunnbrödsrulle
Vad var den sista drömmen du minns? uscha det var en mardröm 
Husdjur? vår lilla bebis miilo
Har du pojkvän/flickvän? Sambo/pojkvän
När spydde du senast? kommer jag inte ihåg
Vem var du i Stockholm med senast? mamma och syster tror jag
Vem var du i Gbg med senast? mamma, pappa, farmor o kent
Vem såg dig gråta senast? min älskling
Vem såg dig skratta senast? barnmorskan
Vilket humör är du på nu? galet lycklig
Vilka festivaler ska du på? nooone
Vem vill du kyssa nu? min babie
Vad vill du helst göra nu? sova
Favoritsport?  Fotboll
Antal ärr på kroppen? ett på armen, två på knät och tre på handleden
Antal blåmärke på kroppen? inget just nu
Favoritspel? super mario =)
Vad har du gjort idag? varit hos BM
Vad ska bli kul? åka till turkiet med älsko
Vad sa du till någon senast? typ hur det hade gått hos BM till mami
Vad står det i dina 2 senaste SMS? nått i stil med jag älskar dig från babie
Värsta Känslan? Sorg, saknad, ensamhet
Bästa känslan? Glädje, känna sig älskad
Din första tanke när du vaknar? tänker inget innan ciggen
Vilken ringsignal har du på din mobil? du är det finaste jag vet
Har du någonsin varit kär? Jag är kär
Vad har du på dina väggar? Tavlor, kort, ljusstakar.. osv
Vad har du under sängen? Dammråttorna
Ser på? mycket
Lyssnar på? Väldigt mycket
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? Mormor
Vad vill du bli när du blir stor? det funderar jag på än
hur skulle dina vänner beskriva dig? glad och sprallig
Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv? när mormor kom på min student 
Vad skulle du vilja vara världsmästare i? Inget
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Ingen
Vilken superkraft skulle du vilja ha? Odödlig
Vad är du beroende av? ciggaretter
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? min mamma =)


utmanar ju som vanligt alla som har blogg och läser min =)
SPECIELLT DIG SANDRA :P

Kommentarer
Postat av: Beetty

Lycka till med vikten.

Hoppas du når ditt slutmål =)

2008-10-18 @ 00:42:07
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0