08-10-30

ja då är vi inne på slutet av oktober. helt sjukt vad tiden går fort.
snart är det jul med och jag längtar som bara den tills jag får
julpynta! ska bli så mysigt. och baka pepparkakor med barnen =)
sen får vi ju inte glömma att vi ska upp till skogarna med =)
fast då blir det bara jag och älsk över julen. sen firar vi nyår med
barnen. ska bli mysigt och kul.

annars idag så sov jag inte alls bra inatt. vaknade flera gånger och
hade hur ont i halsen som helst när jag svalde. sen när jag vaknade
och gick upp imorse hade jag ingen röst alls. hur nu det kan komma sig.
men den börjar komma tillbaka lite smått nu =)

ikväll ska jag och älsklingen bara mysa. vi ska äta tacos med! MUMS!
förövrigt har jag inte gjort speciellt mycket. setat i soffan med mitt duntäcke
och en kopp té och bara myst =) fixade min systers blogg med så den
får ni gå in och titta på --> www.snuttas.blogg.se

annars så har jag ungefär 40-50 unika läsare per dag. och mer blir det.
men jag undrar ju såklart vilka ni är. eftersom jag inte alls känner
så många. haha =)

nu ska jag krypa upp i soffan igen. har precis tänt massa ljus, så nu
är det bara älsklingen som fattas!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Skönt att du känner dig bättre. Kram på dig.

2008-10-30 @ 18:56:44
Postat av: Marlene

Heej! Har min gamla blogg igen =) Kom förbi i helgen om ni har lust! Kramisar Marlene

2008-10-30 @ 21:44:26
URL: http://marlaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0