08-10-27

hello hej!
har ni sovit gott? det har jag gjort. somnade som en gris igår både
jag och älsklingen. så trötta vi var!
nu har jag nyss varit ute och gått och skickat tillbaka skorna som jag
inte skulle ha. så har jag porecis slängt i lite färg i håret som älsko valde =)
så vi får hoppas att det blir fint =)
shoppade ju som sagt massor igår. blev mycket kläder till barnen,
jeans och tröjor till älsko, och två tröjor till mig.
sen massor med små plock. diskmaskins-tabletter, schampo osv osv.
hade iallafall en hur trevlig dag som helst!
tack älsko, sandra, mami och papi.
nu ska jag ta och stryka gardiner! hur var er helg?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Den var kanon! Träffade en underbar tös på Ullared.Tack för den intensiva men trevliga dagen tillsammans. Ser fram emot jul. Kram

2008-10-27 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0