08-10-25

hallojsan!
idag är jag på ett helt strålande humör! kanske beror på att vi
ska till ullared imorgon och jag får träffa mami o papi. eller så är
det för att det är lördag och jag får äta godis idag! =)
älsko och jag åkte till bogarts innan och köpte lite gott. så ikväll
blir det mys! annars idag har jag tvättat lite och tagit det lugnt.
älsko var och polerade/vaxa eller vad sjutton han gjorde, bilen.

så han kommer nog snart så då ska jag övertala honom att åka
ut och åka en sväng =) myyyys!

ne nu ska jag fortsätta göra mig iordning. glöm inte ställa tillbaka
klockan inatt! =)


slänger in en liten bild på mig och siz under min bal 2006.
jag tycker inte alls att jag är mig lik :p


                                    JAG ÄLSKAR DIG SIZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0