08-10-22

halloj!
nu äntligen har jag liiite tid att skriva =) kom för en stund sen hem
ifrån sandra och markus. alltid lika trevligt att vara där och gosa med
barnen. och självklart prata med sandra =)
bestämdes under dagen att hon ska med mig och älsko till ullared på
söndag. allsång och lika kul som alltid blir det nog =)
pappa har iallafall bokat upp daniel med fika och netonnet. mys.

imorgon fyller pappa år och eftersom jag inte är där, så skickade vi kort.
hoppas att du ger han frukost på sängen från mig med mamma =)

annars så har bilen gått fint än så länge. peppar peppar.
städade precis ordning i köket så nu är det faktist ännu finare än förut !
och älsklingen lagar mat. för nu är vi hungriga. hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Liz!

Hej.

Hur har det gått med dig att förlora vikt. Hoppas det har gått bra.

2008-10-23 @ 21:38:13
URL: http://www.metrobloggen.se/traningsfreaknot
Postat av: Ami

ÅH SÅ FIN BLOGG!

2008-10-23 @ 21:38:32
URL: http://amiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0