08-10-19

det blev inget blogg-inlägg igår på kvällen. fastnade framför beck och
sen tvärsomnade vi i sängen. myyys!
annars igår så tog vi en promenad till maxi, sen när vi kom hem lagade
vi pizza och myste till bolibompa med godis =)
kom förresten på att jag glömt att väga mig. haha så det får bli på måndag.

dagen idag har vi inget planerat. det är skönt det med. tror att jag ska
ta och städa våra to:or. haha hur sjutton stavar man till det?
vi har ju inte bara en toa utan faktist två.
tänkte att jag ska lägga in lite bilder på vår lägenhet så ni får se hur
vi bor. jag menar, det är ju en hel del läsare =)

nu sitter simon och daniel och gör meningar. kul! sebbe tittar på =)
jag ska ta och ta på mig lite kläder nu. det är liiite segt med sånt på
söndagar! men vad gör det. vi är ju bara hemma och myser =)

hoppas att ni får en underbar dag för det ska vi ha! nu ska jag fixa bilderna!

     

     

     

     

har ingen bra bild på sebbes rum än. och eftersom kameran
är borta, så får det vänta lite till.

Kommentarer
Postat av: Beetty

snyggt ni har hemma =)..

Hmm, lite tror jag jag känner igen dig =)..

Emelie va?

2008-10-19 @ 12:34:39
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Kicki

toaletter tror jag att de blir :P

2008-10-19 @ 18:17:25
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Kerstin

Vad fint ni har det! Simons rum blev ju jättefint. Han skulle allt ha någon stans att sitta...kanske en fotölj? Kram

2008-10-19 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0