08-10-19

fick min lönespec idag. ojojoj den var bra kan jag säga =)
och det är bra såhär nu när det ska handlas julklappar hit och dit.
men ska spara en del med. till nästa månad och sen till vår
resa till turkiet. oh som jag ser fram emot det. av vissa anledningar =)
men det är ju ett tag kvar, men tiden går ju fort. hihi =)

med vikten går det bara bra tror jag. ska ju inte väga mig förrens
fredag, men jag äter iallafall mycket nyttigare och det är huvudsaken.

idag vet jag inte vad jag och babie ska hitta på. barnens mormor
kidnappade dem till på fredag. men det är bara kul för dem. de skulle
bowla och ha lite mys.

längtar så tills jag får egna barn. och det får väll inte dröja för länge ;)
både jag och babie är sugna, men det är en stoooor fördel om jag
har fast jobb först. men tänk vad mysigt.

annars så leker livet på. jag trivs även om jag saknar mami.
men snart är det jul och då åker vi upp många dagar. ska bli kul.

nu ska jag titta klart på desperata hemmafruar. ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är utmanad igen :)

2008-10-30 @ 11:22:05
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0