08-10-18

godmorgon!
förlåt att jag inte uppdaterade igår men internet har av någon oförklarlig anledning
legat nere. men nu funkar det! =)

dagen igår då.
var iväg med sandra till rusta, väla och ikea. på väla blev det liite lunch och mys =)
på ikea handlade jag gardinstång och lite galgar till barnen.
sen var vi ju iväg till jysk med och då blev det gardiner med kina-tecken.
så kom hem lagomt till älsko och barnen kom så då satte vi upp gardinerna i v-rummet
och bytade matta, duk och gjorde fint. så nu ser det ännu mera hemtrevligt ut!

morgonen idag startade halv nio för mig. fast jag låg och drog mig i sängen =)
sen fick jag mysa lite med älsk och så blev det frukost!

nu badar sebbe i blått vatten och simon tittar på tv.
hoppas ni får en underbar dag så hörs vi ikväll! =)

Kommentarer
Postat av: Syster

Ha en bra dag!!

Älskar dig

2008-10-18 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0