08-10-16

idag var jag uppe tidigt =) 07.20 ringde klockan och jag var faktist pigg.
kollade runt lite på "mina" bloggar vad som var nytt och sen traskade jag
iväg till barnmorskan. jätte snäll och trevlig var hon så ska tillbaka dit
vid halv fyra och då ska älsklingen med =)

blir väll kanske förhoppningsvis en tripp ut till bårslöv och min lilla sandra
efter det för lite skitsnack =) alltid lika trevligt.

annars igår så fixade daniel med bilen. förhoppningsvis går den som den
ska nu! *peppar peppar*.
så jag och barnen ritade lite sen hoppade dom i ett bad.
efter det så klippte jag dem. simon skulle ha hel-rakat och sebbe ville ha
rakat på sidorna och sen kvar i mitten. haha fattar ni? han blev iallafall
jätte snygg och stod framför spegeln bra många gånger :p
så imorse hade daniel i vax i håret på han så han blev extra fin =)

nu håller jag på att koka potatis som ska bli mos. så ska det bli tunnbröds-
rulle till lunch. var bra längesen man åt det :p

men ni får ha en underbar dag. det ska jag ha. ska sväva vidare på
mina små rosa moln nu =) hihi

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är utmanad i min blogg:)

förresten får man fråga vad du gjorde hos BM? :)

2008-10-16 @ 11:08:51
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0