08-10-13

godmorgon mina kära läsare =)
ni är nu en hel del och jag vet vilka endel är :p men alla ni andra? vilka är ni?
vore kul att få veta och även läsa era bloggar.

varit en ganska lugn natt. både jag och älsklingen somnade nog vid tio.
trötta, förkylda och utarbetade. (mer han än jag tror jag)

jag är fortfarande av någon kontig anlening fortfarande nere i min svacka.
kanske är man påväg att gå in i väggen? så som jag stressat innan, mått
dåligt för diverse saker, men har ju aldrig fått tid till att stanna upp och bara vara.
men nu har jag det. och det är väll då allt kommer tillbaka.

just nu skulle jag bara vilja ha allt. fast jobb, hus och en liten i magen.
(jag vet mamma, men kolla, jag sa fast jobb)

jag älskar min daniel mer än allt, och han finns alltid där för mig.
jag har haft tur att träffa denna klippa, denna prins.

idag ska jag vika tvä'tten. tvätta barnens kläder och plocka som vanligt.
hoppas att ni får en underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0