08-10-10

första natten på riktigt riktigt länge som jag fått sova ordentligt.
jag vaknade tillochmed utvilad! (trots alla kisspauser).
drömde heller ingen mardröm så det var jätte jätte skönt.

fick precis posten om att förnya vår el. så nu diskuterar jag det med
sandra. kanske finns något bättre, billigare =)

dagen idag blir lugn. vika tvätt och tvätta lite. ska även få in lakanen
i byrån så det är klart.

nu längtar jag bara till vintern. efter snö och jul! gud vad jag älskar att
julpynta. och i år ska vi ha en gran med =) jag är lycklig!

vågen idag +0.5
men som sandra sa, kroppen ska vänja sig med det nya också.
så jag håller fortfarande tummarna.

ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Önskar dig massa lycka och du kommer klara det :-) Kramar

2008-10-10 @ 19:05:53
URL: http://pokersacramento.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Testa det här....Ät små mål var fjärde timma.Ibland en frukt bara. MYCKET grönsaker varje huvudmål. Glöm inte frukost. Den är viktig för att kroppen ska förbränna! Ut och GÅ. Varje dag. En halvtimma. Lycka till!

2008-10-10 @ 19:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0