08-10-08


godmorgon!
ännu en ny dag med solsken =) kanske ska ta mig en liten promenad
idag då. behöver köpa sallad då jag är sjukt sugen på det.
vaknade utan klockan vid nio och var faktist pigg. även om jag vart
uppe och kissat 3 gånger som vanligt. sjukt.
jag kan inte ens minnas när jag fick sova ordentligt. självklart skulle
älsklingen prata i sömnen inatt med. haha undrar vad han drömde. ;)
vi hade iallafall en underbar kväll igår, och det pirrar bara mer och mer.
trodde det skulle börja gå åt andra hållet efter 17 månader tillsammans.

började iallafall morgonen med 20 situps. nu ska jag ta mig en promenad
och sen blir det frukost.

efter många om och men så har jag kommit fram till att det får bli vågen
varje fredags morgon. det kommer bli perfekt.

vill bara hälsa till min mamï och säga att jag saknar dig.
men snart ses vi i ullared och sen kommer ju jag och bebji upp till julafton
i några dagar =) ska bli mysigt. älskar dig mamma.

ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa verkligen konstigt.. jag tycker de är trist att vänta en vecka mellan avsnitten vanligtvis men nu vet man ju inte hur länge till man får vänta innan dom kommer ut.. :S

2008-10-08 @ 12:08:38
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Lycka till att nå ditt mål (:

2008-10-08 @ 13:17:50
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har löst seriemysteriet! :D

Avsnitten sänds ju i USA dom som hamnar på pirate bay, och igår va de någon valdebatt/kampanj i usa som istället visades.. Så vi får nog vackert vänta tills nästa vecka med att ladda ner våra serier..



Joda magen växer och livet känns stabilt just nu! :D

HAr min lediga dag så jag pysslar lite i lägenheten, flyttade ju ganska nyss så har inte kommit i ordning helt än.. Men man får ta lite i taget & allt eftersom :D



Hur går de för dig med allt då? Viktminskning?

Kan inte vara roligt, men de gäller väl att vara jävligt envis!! Hur svårt som hellst såntdär!

2008-10-08 @ 14:31:41
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag älskar dig också min skatt!

2008-10-10 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0