08-10-08


nu var det kvällen och jag har hunnit med en hel del idag =)
gjorde mig precis en skål fruktsallad som jag mumsat på. gott!

när älsklingen slutat jobb, åkte vi till willys och handlade tvättmedel.
var faktist riktigt billigt så det blev några paket. en del grönsaker
till min soppa imorgon blev det med. sen var jag inne på Ö&B och hittade
ljusstakar i smide som man hänger i fönstret, formade som hjärtan.
mycket fint blev det =) sen åkte vi och tvättade bilen, och när vi kom
hem började jag tvätta. så nu har jag tvättat tre maskiner och det är
fortfarande tvätt kvar. men det får jag ta imorgon.

nu blir det mys framför tvn. var någon film, tears of the sun tror jag den
hette. älsko hade sett den men inte jag. så vi får se om den är bra =)

sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Den är faktiskt riktigt bra, väldigt sorglig men bra eller? Kramar /S

2008-10-09 @ 08:20:18
URL: http://pokersacramento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0