08-10-08


nu har jag haft en behövlig "middagsvila". haha både jag och miilo tvärslocknade
när vi la oss i sängen. jag självklart på bejbis sida, men det brukar jag göra ;o
luktar ju han ju och det är bara fööör mysigt!

mamma ringde mig förut nästan i panik. de var några på hennes jobb och visade
skor, och då hade de sånna som jag vill ha. som är lixom rundade på undersidan.
jätte bra för rygg, nacke och hållning. och i affären kostar de 2200 kr!
men han på mammas jobb skulle bara ha 900, så hon frågade om jag ville ha
ett par sånna. isåfall skulle jag få dem av henne. (underbara mamma).
så dom kommer till veckan tyckte jag hon sa =)

nu ska jag tvätta lite och sätta igång tvättmaskinen. återkommer nog ikväll =)
någon som har tips på vad vi kan äta ikväll förresten? jag är sååå trött på att laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0