08-10-07


då var det dags för absolut första inlägget och därmed början
på min resa. ojojoj, jag hoppas att detta verkligen ska gå.
har sådant fint stöd från familj, vänner och självklart min sambo.
(hoppas även på liiite stöd från er)

så varför vill jag gå ner i vikt då?

- För det första vill jag kunna köpa vilka kläder jag vill utan att bry mig om magen

- Jag vill kunna bli gravid en dag, utan att vikten skall vara ivägen

- Jag vill åka till turkiet, gå i bikini och inte undra vad alla andra tänker

- Jag vill känna mig sexig inför min sambo (även om jag vet att han älskar mig som jag är)


sen finns det nog minst tusen orsaker till. men det här är de
huvudsakliga. ska börja simma med min underbara vän sandra.
sen blir det ut och gå, cykla och självklart situps.
kommer att ha lördag som min unnardag eftersom jag är en godis-råtta
och det blir liiite svårt att inte äta när barnen och sambon gottar sig.

nu håller vi tummarna för att detta ska gå heeela vägen!
önska mig lycka till! =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lycka till med allt. Jag ska försöka peppa så gott jag kan :)

jag har ju en del gravid kilon att ta bort sen, hoppas de går bra :D

Kram!

2008-10-07 @ 23:11:05
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Elin

Ja men jag tycker de är starkt av dig att ta tag i vikten, inte bara för vad andra tycker och tänker när dom ser dig i bikini eller liknande, man ska trivas själv och vara nöjd med sin kropp!



Då tror jag att man helt enkelt mår bättre som person, blir piggare & allt dedär!

Nu är iofs inte du så överviktig men.. Huvudsaken är att du blir nöjd i slutändan :D

2008-10-08 @ 14:35:17
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Maria

Lycka till! Jag håller på med samma sak! Kan inte ljuga och säga att det är lätt men vill man så vill man säger jag! Däremot bloggar jag inte om min viktnedgång, vet inte men är väl rädd för att misslyckas =/ Ska du ha nån speciell diet eller bara träna och äta lagom??



Lycka till igen! //Maria

2008-10-09 @ 17:09:51
URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: rebecca

låter som bra anledningar till att vilja gå ner :) hoppas du lyckas!

2008-10-11 @ 22:49:40
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/
Postat av: Cawolin

Du , jag har också starta min kamp mot övervikt, dels för min skull och för tommys . så jag vet hur du känner dej nu och jag håller verkligen tummarna för dej =) Jag ska iväg till gymet idag och idag är de stopp med alla onyttigheter för min del ;D Good luck girlie! :)

2008-10-13 @ 11:44:48
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0