ny design

japp, eftersom jag är hemma själv ikväll, då sambon är på företags-
fest i malmö och barnen är hos deras mamma. så tänkte jag fixa med
bloggen. blev faktist nöjd! vad tycker ni?

annars idag så har jag glott på svensson svensson, tvättat, varit till maxi
och sen mötte jag upp älsk på skopunkten där vi hittade skor till honom =)
sen blev det hem, en snabbis och sen åkte bejbi. hoppas att han har
det trevligt =) jag och miilo får roa oss bäst själva =) men jag håller mig
nog vaken till älsklingen kommer hem. tycker inte om att lägga mig själv.
har ingen aning om varför men har varit så nästan hela mitt liv.
det gick dock bra när jag bodde själv, men tror att en och annan människa
har påvärkat så jag inte klarar det så bra längre.

jag kan inte förstå att jag haft sådan tur. men som jag och älsklingen sa
igår, man ska träffa några idioter innan man träffar sin prins/prinsessa.
för då vet man när man hittat rätt =) och det har både han och jag gjort.

nu ska jag ta mig ett glas vin och en cigg och ringa bejbi.
(siz, det är ditt jädra jordgubbsvin jag ska ge mig på. haha)

Kommentarer
Postat av: Therese

smakade vinet bra???

hihihihihihihi



puss siz

2008-11-09 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0