mys i sängen

mysigt att krypa upp i sängen hos min bejbi och bara mysa.
sen när barnen kommer och gosar med så blir det ju ännu mysigare =)

det var någon anonym som skrev, och var väldigt intresserad av mitt liv.
kan tänka mig två personer som är det.
men varsågod att skriv ditt namn och din blogg så ska jag svara på dina
frågor =) det kan jag lova dig.

annars flyter livet på hur fint som helst. jag trivs och mår bra =)
lite hemligheter ska man få ha, annars är ni inge nyfikna :p

och tack för de fina kommentarerna jag fick ang videon till min mormor.

ne nu ska jag mysa med barnen framför bolibompa =)

Kommentarer
Postat av: maria

tycker att du har en bra blogg, men du talar inte om så mycket om dig själv och vad du gör om dagarna och om hur det går med din viktnedgång. vore intressant bara :D. kram

2008-11-14 @ 10:07:20
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0