min mupp

       

dagen jag fick träffa min kärlek är det största som hänt mig.
visst, det har funnits vissa som velat förstöra, men som inte lyckats.
jag kan inte förstå hur man inte kan unna två människor kärlek.
men jag och min älskling klarar allt. för vi har något speciellt som
inga andra har. en liten hemlighet mellan han och mig.
imorgon har vi varit tillsammans i 1år och 6månader. snart två år.
och snart ska vi åka utomlands tillsammans med. första gången
någonsin för min älskling. känns väldigt speciellt att det är jag som
får dela det med honom. känner på mig att denna resa blir mer
än speciell. hihihi =) älskling, ville bara säga tack för att du är min
och för att du finns i mitt liv. du är det finaste jag har. 
utan daniel, ingen emelie. jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Inte meningen att du ska ta åt dig av något jag skriver, isf ber jag om ursäkt!

2008-11-07 @ 21:03:34
URL: http://marlaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0