08-11-17

av någon konstig anledning har jag ingen större lust att blogga
på helgerna. känner väll att jag vill umgås med familjen då.

iallafall så har vi haft en lugn och mysig helg.
igår kom sandra o markus med barnen och hälsade på.
jag passade på att sno sandra och drog med henne till rusta, väla
och maxi =) handlade en julgran+julgransmatta. så nu är det klart.
är inte så mycket för att ha en "äkta" gran, eftersom vi knappt ska
vara hemma något i jul, så står den bara och blir förstörd.
så då är det mycket bättre med en plastgran =)

annars så ska jag till läkaren imorgon igen. får se vad han har
att säga om mina röntgenbilder och om min rygg som aldrig vill
bli bättre. är trött på detta nu! älsko lovade mig iallafall massage ikväll.

nu ska jag dammsuga av här hemma. för tro det eller ej, men
granen barrade lite :p sen ska jag mysa med min bebis miilo.

ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: sofia

hej! hamnade på din blogg av en slump och nu är jag fast =) tycker om att läsa det du skriver. jätte fin blogg!

2008-11-17 @ 14:11:07
Postat av: Kerstin

Kul att du äntligen hittat din julgran. Mysigt! Kram.

2008-11-18 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0