08-11-14

idag är det fredag. jag var faktist helt inne på att det skulle vara
torsdag idag. men icke det. just nu sitter daniel och simon i soffan
och pysslar med hans pysselbok. och sebbe sitter i fåtöljen och
tjurar för att jag inte tycker att man behöver titta på tvn eller sitta
framför datorn och spela/titta på film heeela tiden.
men då får han sitta där och tjura. för jag ger mig inte.

annars idag har jag varit liiite effektiv iallafall :p dammat och gjort fint
i köket.

som sagt, fredag idag och då blir det fredagsmys.
barnen ska se danska disneydax vid sju och sen är det mys  för
mig och bejbi. hade det hur mysigt som helst igårkväll och sen
fick jag massage. hihi så skönt!

ne nu ska jag ta en snabb rök och sen hitta på något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0