08-11-12

dålig uppdatering här, jag vet. men har inte direkt haft
lust att blogga de senaste dagarna. har väll inte det nu heller
då allt jag skriver, tycks hamna på en annan blogg. fast med
denna personens åsikter. eeh, ja svårt att förklara. men har
man ingen egen fantasi om vad man ska blogga om, så kanske
man ska ge upp ist?? jag hoppas att du tar åt dig.

iallafall, de senaste dagarna har jag pysslat med barnen,
haft migrän och myst med MIN bejbi. mycket annat har jag inte
orkat/haft lust med.

ska snart lägga upp en video till minne av min mormor,
2 år sen hon dog idag. du fattas mig..

och gud nåde dig om du gör något liknande!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Synd att det gör det ju.. Allt bra annars?

2008-11-12 @ 20:18:06
URL: http://marlaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0