08-11-03

jahap. då var vi inne på november. ca 50 dagar kvar till jul, som
vi får hoppas går fort. för nu saknar jag min familj i skogarna.

varit dålig på att uppdatera, men det kan bero på att jag varit säng-
liggande i två dagar nu. har åkt på världens förkylning och inatt
spenderade jag en timme inne på toan med mitt täcke pga rethosta.
inte så kul kanske. kände mig ensam, men snäll som jag är, ville
jag inte väcka min älskling eftersom han skulle jobba idag.
hade tanken på att ringa mamma med, men hon skulle ju upp
vid fem för att jobba. så jag fick ligga där själv. miilo kom och undrade
vad jag höll på med och spenderade väll 10 min med mig innan han
gav upp och gick in i sovrummet till sin säng igen.

nog pratat om det. nu ska jag krypa ner i sängen igen och försöka
titta lite på tvn och tycka synd om mig själv. det får man göra när
man är sjuk. hoppas att allt är bra med er.

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Krya på dig gumman :-) Massa kramar

2008-11-03 @ 12:40:10
URL: http://pokersacramento.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Uj Uj Uj ! Det låter eländigt. Men det är så man känner sig när man är sjuk. Krya på dig vännen. Saknar och älskar dig.

2008-11-03 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0