08-12-30

nu är snart 2008 slut, och vi börjar på ännu ett nytt år.
det är två saker jag ser fram emot mest, 2 år med älsklingen
den 6 maj, och självklart turkiet 09-09-09 med älsklingen,
mami o papi och siz o tommy. ska bli helt underbart!

idag har jag fixat, donat och bakat hela dagen. vi ska ha
kalas för lillpojken som blivit hela 6 år nu! skola nästa år! =)
de blir stora alldeles för fort!

annars imorgon på nyår blir det till att fira med sandra o markus
och alla barnen =) dricka gott och äta massor med skaldjur!
ska bli väldans mysigt, och nu är det andra året jag får pussas
med min bejb på tolvslaget. underbart!

hoppas att ni får ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Gott Nyrr År vännen! Älskar dig och saknar dig. Kram

2008-12-30 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0